30/03/20
×
Ένα μήλο την ημέρα...

Δεν μαγείρεψες; Άσε κάτω το delivery, έχουμε την λύση!

Της Νάντιας Δεληγιάννη

Διατροφολόγος-Διαιτολόγος

Μόλις γύρισες από τη δουλειά και σκέφτεσαι ότι θέλεις να φας κάτι γρήγορο και ελαφρύ. Αφησε αμέσως κάτω τον κατάλογο από το delivery και συγκεντρώσου εδώ που σου έχω τις πιο υγιεινές επιλογές .

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Φρυγανισμένο ψωμί, αβοκάντο και αυγό

Φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνη καθιστούν αυτό το γεύμα το ιδανικό ελαφρύ γεύμα. Το μόνο που έχεις  να κάνεις  είναι να φρυγανίσεις  μια φέτα ψωμί ολικής, να απλώσεις  πάνω ¼ ενός αβοκάντο, και να προσθέσεις  ένα αυγό, βραστό .

Στραπατσάδα από τόφου

Για μία vegan επιλογή, αντί να βάλεις  αυγά στο τηγάνι, χρησιμοποίησε  τόφου, και δώσε  του τέλεια γεύση με μπαχαρικά όπως ο κουρκουμάς, το κύμινο και η πάπρικα (γλυκιά ή καυτερή). Συνδύασε  το με μερικά φρέσκα λαχανικά, όπως ντοματίνια, και είσαι  έτοιμος  να ξεκινήσεις  την μέρα σου .

Ομελέτα σε… κούπα

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να φτιάξεις  μια υγιεινή ομελέτα: μέσα σε μια κούπα, βάλε 2 αυγά, λίγο τυρί, και ίσως κάποιο κρέας (το κοτόπουλο που έμεινε από την προηγούμενη ημέρα, ας πούμε) και βάλε στον φούρνο μικροκυμάτων, στο δυνατό, για 2 λεπτά. Πρόσθεσε μπαχαρικά, και η ομελέτα είναι έτοιμη.

Μεσογειακή σαλάτα

Το μόνο που χρειάζεσε είναι μια μικρή πιτούλα ολικής άλεσης, που θα την φρυγανίσεις  για να αποφύγεις  τα επεξεργασμένα κρουτόν του εμπορίου. Και μετά, όλα τα υπέροχα συστατικά που φτιάχνουν μια τέλεια και δροσερή μεσογειακή σαλάτα: ντομάτα, αγγούρι, φέτα, ελιές, για έναν υπέροχο συνδυασμό θρεπτικών συστατικών, χωρίς κενές θερμίδες.

Μίνι “μπουρίτο” με κοτόπουλο

ΑΝ σου έχει μείνει μαγειρεμένο κοτόπουλο από την προηγούμενη μέρα, τότε μπορείς να το ανακατέψεις με αβοκάντο, τυρί, και ίσως πιπεριά και κρεμμύδι, να τα σοτάρεις  για λίγο και να τα τυλίξεις σε ένα μικρό ψωμάκι ολικής.

Σαλάτα με σολομό και φασόλια

Σολομός ή και τόνος -δεν μας πειράζει, καθώς και τα δύο αυτά ψάρια είναι  υγιεινά και περιέχουν πρωτεΐνη και πολύτιμα λιπαρά ωμέγα-3.   Συνδύασε  με φασόλια – ό,τι είδος προτιμάς  και λαχανικά της αρεσκείας σου. Τέλειες επιλογές τα ντοματίνια, λίγο αγγουράκι και καλαμπόκι.

Αβοκάντο γεμιστό με ντομάτα

Μισό αβοκάντο περιέχει αρκετές θερμίδες και υγιεινά λιπαρά για να μας κρατήσει χορτασμένους για ώρες. Ακόμα καλύτερο ΑΝ  βγάλουμε το κουκούτσι και γεμίσουμε το κενό με έναν πεντανόστιμο συνδυασμό που περιέχει κομμένη ντομάτα, φέτα, κρεμμύδι και λίγο μαϊντανό.

Γρήγορο ρύζι με λαχανικά

Φτιάξε μια μικρή μερίδα καστανό ρύζι (είτε του φούρνου μικροκυμάτων, είτε τα σακουλάκια που χρειάζονται 10 λεπτά σε βραστό νερό) και απόλαυσέ  το με λίγα μπαχαρικά, ή με σος σόγιας που θα δώσει μια αλμυρή γεύση, και πρόσθεσε  βραστό αυγό, αρακά, καλαμπόκι και ντομάτα. Το ρύζι ταιριάζει πρακτικά με κάθε λαχανικό, οπότε άφησε  την φαντασία σου  ελεύθερη και απόλαυσε  ένα τέλειο και υγιεινό γεύμα χωρίς ενοχές.

Γρήγορη σαλάτα με σολομό και ρόκα

Άφησε  τον σολομό να μαγειρευτεί στο τηγάνι με λίγο νερό, και στο μεταξύ ανακάτεψε  σε ένα μπολ ρόκα με ένα dressing από λαδολέμονο, κομμένο αβοκάντο και λίγη παρμεζάνα. Πρόσθεσε  και τον σολομό και έχεις  ένα νόστιμο αλλά ελαφρύ γεύμα με καλής ποιότητας λιπαρά.