22/10/19
×
Το κορμί σου το Φιδίσιο...

Έξυπνη νηστεία, για να χάνεις βάρος!

Από την Διατροφολόγο-Διαιτολόγο Νάντια Δεληγιάννη

Αγίου Δημητρίου 17Β, Νέα Δημητριάδα

Τηλέφωνο: 2421 305200

Τις περισσότερες φορές όταν νηστεύουμε καταλήγουμε στο να παίρνουμε βάρος . Πόσες φορές έχεις πιάσει τον  εαυτό σου να λέει  « δεν θα νηστέψω γιατί θα πάρω βάρος» ; Και όμως οι επιλογές που έχεις στη νηστεία είναι αρκετές και όχι μόνο δεν θα πάρεις κιλά αλλά μπορεί να χάσεις κιόλας. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα τρέφεσαι μόνο με ψωμί και ότι σίγουρα θα είσαι χορτάτος με εξαιρετικά επίπεδα ενέργειας.

Ας δούμε  μερικές νηστίσιμες επιλογές που θα σε χορτάσουν και δεν θα σε παχύνουν:

Σαλάτες οι χορταστικές.  Δώσε βάση στα λαχανικά εποχής. Πολύχρωμες σαλάτες πλούσιες σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά , είτε ωμές είτε βρασμένες , ταιριάζουν εξαιρετικά με θαλασσινά ή με ξηρούς καρπούς όπως το σουσάμι , τα αμύγδαλα, ο κολοκυθόσπορος κλπ.

Θαλασσινά τα γευστικά: Πλούσια σε βιταμίνες όπως  βιταμίνη D και Α ,αλλά και μέταλλα και ιχνοστοιχεία , σου δίνουν γευστικούς και θρεπτικούς συνδυασμούς μαζί με το ρύζι ή τα ζυμαρικά. Κάνε διάφορους συνδυασμούε όπως σουπιές με ρύζι ή χταπόδι με μακαρονάκι. Θρεπτική επιλογή το κλασσικό φαγητό των μαμάδων οι σουπιές με χόρτα .

Όσπρια τα παρεξηγημένα:  Μπορεί να τα αποφέυγεις , όμως συνδυασμένα με ρύζι όπως το φακόρυζο ή το ρεθιθόρυζο αποτελούν εξαιρετική πήγη πρωτεΐνης και φυσικά σε κρατάνε χορτάτο για μεγάλο διάστημα.

Ξηροί καρποί: Ανάλατοι ξηροί καρποί , αμύγδαλα , σπόροι και παστέλι αποτελούν ιδανική επιλογή για σνακ ανάμεσα από τα γεύματά σου. Έτσι θα είσαι χορτάτος και γεμάτος ενέργεια.

Παρακάτω σου γράφω κάποιες συμβουλές για να μην πάρεις βάρος όσο θα νηστέυεις:

Πρόσεχε την ποσότητα του λαδιού στα γεύματα σου . Μία με δύο κουταλιές τις σούπας είναι αρκετή.

Προτίμησε προϊόντα ολικής αλέσεως.  Πλούσια σε φυτικές ίνες με αποτέλεσμα να είσαι χορτάτος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Μην αφήνεις μεγάλα κενά ανάμεσα από τα γεύματα. Προτίμησε ανάμεσα από τα γεύματα να τρως κάποιο σνακ όπως φρούτο με ξηρούς  καρπούς ή με παστέλι . Τα σνακ  θα σε βοηθήσουν να εχεις την ενέργειά σου σε καλά επίπεδα και να μην πέφτεις με τα «μούτρα» στο φαγητό.